Календарно-тематичне планування уроків математики
у 1 класі НУШ (І семестр)
(за «Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти», розробленою під керівництвом О.Я.Савченко до підручника В. Г. Бевз, Д. В. Васильєвої «Математика»)
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Знайомство
|
|||
1
|
Все навкруги —
математика.
С. 4-5
|
||
2
|
Числа.
С.6-7
|
||
3
|
Так починалася
математика.
С.8-9
|
||
Подорож до міста «Просторові
відношення»
|
|||
4
|
Просторові
відношення. Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім».
С.10
|
||
5
|
Просторові відношення. Поняття
«один», «багато». Об’єднання об’єктів у групу за певною ознакою. Поділ групи
об’єктів на підгрупи за спільною ознакою.
С.11
|
||
6
|
Просторові
відношення. Поняття «більше», «менше».
С. 12
|
||
7
|
Просторові
відношення. Поняття «довгий», «короткий», «однакові за довжиною».
С. 13
|
||
8
|
Просторові
відношення. Поняття «вищий», «найвищий», «нижчий», «найнижчий», «однакові за
висотою».
С. 14
|
||
9
|
Просторові відношення. Порівняння
предметів за певною ознакою.
С.15
|
||
10
|
Просторові
відношення. Поняття «товстий», «тонкий», «однакові за товщиною».
С. 16
|
||
11
|
Просторові
відношення. Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу».
С. 17
|
||
12
|
Просторові
відношення. Поняття «знизу», «вгорі», «знизу вгору», «згори вниз».
С. 18
|
||
13
|
Просторові
відношення. Поняття «ліворуч», «праворуч», «зліва направо», «справа наліво».
С. 19
|
||
14
|
Повторення.
Творчі вправи на розвиток просторової уяви. С. 20
|
||
Подорож до міста «Цифри і
числа»
|
|||
15
|
Лічба у межах
10.
С.21
|
||
16
|
Число і цифра 0.
С. 22
|
||
17
|
Число і цифра 1.
Точка. Круг .
С. 23
|
||
18
|
Число «два»,
цифра 2.
С. 24
|
||
19
|
Дія додавання.
Знаки «+», «=». Склад числа 2.
С. 25
|
||
20
|
Дія
віднімання. Знак «-». Рівності. Відрізок.
С. 26
|
||
21
|
Число і цифра 3.
Склад числа 3.
С. 27
|
||
22
|
Віднімання у
межах числа 3.
С. 28
|
||
23
|
Число і цифра 4.
Склад числа 4.
С. 29
|
||
24
|
Нерівності.
Знаки «>», «<».
С. 30
|
||
25
|
Порівняння
чисел.
С. 31
|
||
26
|
Повторення.
Творчі завдання.
С. 32
|
||
27
|
Число і цифра 5.
Склад числа 5.
С. 33
|
||
28
|
Число і цифра 6. Склад числа 6.
С. 34
|
||
29
|
Число і цифра 7. Попереднє та наступне числа. Склад
числа 7.
С. 35
|
||
30
|
Число і цифра 8.
Склад числа 8.
С. 36
|
||
31
|
Повторення.
Складання і розв’язання рівностей за малюнками.
С. 37
|
||
32
|
Число і цифра 9.
Склад числа 9.
С.38
|
||
33
|
Число10. Склад
числа 10. С.39
|
||
34
|
Повторення.
Лічба у межах 10.
С. 40
|
||
Подорож до міста «Геометричні
фігури»
|
|||
35
|
Точка. Відрізок. Промінь.
С. 41
|
||
36
|
Лінійка – вимірювальний
прилад.
С. 43
|
||
37
|
Назви компонентів дії
додавання. Ламана.
С. 44
|
||
38
|
Кути. Прямокутник. Квадрат.
Трикутник.
С. 45
|
||
39
|
Многокутники.
С. 46
|
||
40
|
Назви компонентів дії
віднімання. С. 47
|
||
41
|
Коло.
С.48
|
||
42
|
Об’ємні та плоскі
геометричні фігури.
С. 49
|
||
43
|
Пряма. Крива. Ламана.
С. 50
|
||
44
|
Повторення. Творчі вправи
на розпізнавання геометричних фігур.
С.51
|
||
Подорож до
міста «Дії з числами в межах 10»
|
|||
45
|
Таблиця додавання числа 1.
С. 52
|
||
46
|
Таблиця віднімання числа 1.
С. 52
|
||
47
|
Задачі на знаходження суми.
С.53
|
||
48
|
Таблиця додавання числа 2.
С. 54
|
||
49
|
Таблиця віднімання числа 2.
С.54
|
||
50
|
Задачі на знаходження
різниці.
С.55
|
||
51
|
Таблиця додавання числа 3.
С. 56
|
||
52
|
Таблиця віднімання числа 3.
С.56
|
||
53
|
Задачі на різницеве
порівняння.
С. 57
|
||
54
|
Таблиця додавання числа 4.
С. 58
|
||
55
|
Таблиця віднімання числа 4.
С.58
|
||
56
|
Задачі на збільшення та
зменшення числа на кілька одиниць.
С. 59
|
||
57
|
Таблиця додавання числа 5.
С. 60
|
||
58
|
Таблиця віднімання числа 5.
С. 60
|
||
59
|
Переставний закон
додавання.
С. 61
|
||
60
|
Взаємозв’язок дій додавання
та віднімання.
С. 62
|
||
61
|
Розв’язування задач
вивчених видів.
С. 63
|
||
62
|
Створення лепбука «Весела
математика»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар