вівторок, 9 липня 2019 р.

Календарне планування 4 клас І семестр. Я у світі


Я у світі
1 година на тиждень
п/п
Тема уроку
Дата
Примітки

Я - Людина


1
Я – частина природи і суспільства. Моє зовнішнє «Я».  С.5-15



2
Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер,ідентичність (приналежність). С. 16-25



3
Обговорення можливостей досягнення успіху. Практична робота: складання правил успішного навчання. С. 17-28



4
Обов’язкові умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця. С. 29-34



5
Самостійність та відповідальність. С. 35-39




Я та інші


6
Сім’я. Склад сім’ї.



7
Мої основні права та обов’язки в сім’ї.



8
Родинні стосунки.
Практична робота
Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї.



9
Школа. Традиції рідної школи.



10
Права і обов’язки учня/ учениці. Стосунки з одноклассниками



11
Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу.

Навчальний проект(колективний)
Історія та традиції моєї школи (мого класу).



12
Рольові ігри
Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т.і.


13
Ми – споживачі.
Рольова гра
«Супермаркет», «Рекламна агенція» (за вибором учителя)



14
Ми – споживачі . Практична робота
Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. 



15
Людські чесноти. С. 55- 64
Навчальний проект (груповий, за вибором учителя, учнів)
«Людина має творити добро».









Немає коментарів:

Дописати коментар