Я у світі
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Я - Людина
|
|||
1
|
Я – частина природи і суспільства. Моє зовнішнє
«Я». С.5-15
|
||
2
|
Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер,ідентичність
(приналежність). С. 16-25
|
||
3
|
Обговорення
можливостей досягнення успіху. Практична робота: складання
правил успішного навчання. С. 17-28
|
||
4
|
Обов’язкові
умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця. С. 29-34
|
||
5
|
Самостійність та відповідальність. С. 35-39
|
||
Я та інші
|
|||
6
|
Сім’я. Склад сім’ї.
|
||
7
|
Мої основні права та обов’язки в сім’ї.
|
||
8
|
Родинні стосунки.
Практична робота
Моделювання
способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї.
|
||
9
|
Школа.
Традиції рідної школи.
|
||
10
|
Права і
обов’язки учня/ учениці. Стосунки з одноклассниками
|
||
11
|
Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів
учнівської громади класу.
Навчальний проект(колективний)
Історія та традиції моєї школи (мого класу).
|
||
12
|
Рольові ігри
Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних
ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час
екскурсії, походу і т.і.
|
||
13
|
Ми – споживачі.
Рольова гра
«Супермаркет», «Рекламна агенція» (за вибором учителя)
|
||
14
|
Ми – споживачі . Практична робота
Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з
виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача
бібліотеки, кінотеатру тощо.
|
||
15
|
Людські чесноти. С. 55- 64
Навчальний проект (груповий,
за вибором учителя, учнів)
«Людина
має творити добро».
|
Немає коментарів:
Дописати коментар