Літературне читання
(рос.)
3 години
на тиждень
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Вступ
|
|||
1
|
І. Мазнін.«Одна з найважчих справ». «Бесіда про твори, книги,
письменників». С.3-4.
Д.з.: с.3-4, знайти прислів’я про читання та книгу
|
||
Книги, які читають з покоління у покоління
|
|||
2
|
Мамина пісня. Колискова поезія. С. 5-8.
Д.з.: с.5-8, виразне читання
|
||
3
|
Літературні колискові пісні – твори, складені поетами. С.10-11
Д.з.: с.10-11, виразне читання
|
||
4
|
Казки народні та літературні. О.С.Пушкін. з поеми «Руслан та Людмила». С.
12-13.
Д.з.: с.12-13, підготувати читання уривків з казок
О.С.Пушкіна
|
||
5
|
Позакласне читання. Бібліотечний урок
|
||
6
|
Казки народні та літературні. «Найдорожче» (Російська народна казка у переказі Н. Колпакової). С.
14-17.
Д.з.: с.14-17, підготуватися до читання за особами
|
||
7
|
Казки народні та літературні . В. Одоєвський «Мороз Іванович». С.18-20.
Д.з.: с.18-20, переказувати першу частину казки
|
||
8
|
Казки народні та літературні . В. Одоєвський «Мороз
Іванович»(продовження) С.21-24.
Д.з.: с.21-24, підготуватися до читання за особами
|
||
9
|
Казки народні та літературні . В. Одоєвський «Мороз
Іванович»(продовження) С.25-28.
Д.з.: с.25-28,скласти план казки
|
||
10
|
Позакласне читання.«Казка мудрістю багата»
|
||
11
|
Контрольна робота № 1. Аудіювання
|
||
Тематичне
оцінювання
|
|||
12
|
Літературні твори. Поезія та проза. В. Жуковський «Сонце та Борей».
С.31-32.
Д.з.: с.33, порівняти твори К.Ушинського «Сонце та
Вітер» та В. Жуковського «Сонце та Борей».
|
||
13
|
Літературні твори. Поезія та проза. І.Крилов «Ворона та Лисиця». С. 34-35.
Д.з.: с.34-36, вивчити байку напам’ять
|
||
14
|
Літературні твори. Поезія та проза. К. Ушинський «Сліпий кінь». С. 37-38.
Д.з: с.37-38 – виразне читання
|
||
15
|
Літературні твори. Поезія та проза. К. Ушинський «Сліпий кінь». С. 39-41.
Д.з: с.39- 41 – переказувати оповідання
|
||
16
|
Позакласне читання «Літературні казки»
|
||
17
|
М. Некрасов «Селянські діти». С. 42-44.
Д.з.: с.42-44, виразне читання
|
||
18
|
Л.Толстой. «Стрибок» С.45-47.
Д.з.: с. 45-47 – скласти план оповідання
|
||
19
|
Ю.Тинянов «Вступ до ліцею». С.49-51
Д.з.: с.49-51 – підготуватися до читання за особами
|
||
20
|
Ю.Тинянов «Вступ до ліцею». С.52-54
Д.з.: с.52-54 – знайти опис життя дворян
|
||
21
|
Позакласне читання «Моя улюблена поезія»
|
||
22
|
Контрольна робота № 2. Навички читання мовчки (письмово)
|
||
23
|
О.Пушкін «Няні», «Зимовий ранок». С. 55-57.
Д.з: с.55-57 – виразне читання
|
||
24
|
А.Чехов «Ванька».С.58-60.
Д.з.:с. 58-60 – знайти опис життя Ваньки
|
||
25
|
А.Чехов «Ванька» (продовження).С.61-64.
Д.з.:с. 61-64 – розповісти історію Ваньки Жукова
|
||
26
|
О.Плещеєв «Старий». С.65-68.
Д.з.: с.65-68 – виразне читання
|
||
27
|
Позакласне читання.«Казки О.С.Пушкіна».
|
||
28
|
Д. Мамин-Сибіряк. «Ведмедко». С. 69-72.
Д.з: с.69-72 – поділити оповідання на частини
|
||
29
|
Д. Мамин-Сибіряк. «Ведмедко» (продовження) С.72-76.
Д.з: с.72-76–переказувати оповідання
|
||
30
|
С.Єсенін «Береза». Ф.Тютчев «Весняні води». С. 78-79.
.Д.з.: с.78-79, напам’ять вірш
|
||
31
|
І. Нікітін. «Ранок». С.80-81.
Д.з.: с.80-81 – виразне читання
|
||
32
|
А. Майков «Осінь». О.Блок «Вчитель». С. 82-84.
Д.з.: с.82-84 – виразне читання
|
||
33
|
Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитаного твору.
|
||
34
|
Позакласне читання.«Поезія про природу».
|
||
Тематичне
оцінювання
|
|||
Все починається з дитинства
|
|||
35
|
С.Маршак «Побажання друзям». С.88-89.
Д.з.: с.88-89 – виразне читання
|
||
36
|
В. Лебедєв-Кумач «Веселій вітер» С.90-92
Д.з.: с.90-92 – виразне читання, дотримуючись темпу та
ритму
|
||
37
|
М.Пришвін «Золоті луки». С. 93-95
Д.з: с.94-95 – пояснити, які настанови дає письменник
дітям
|
||
38
|
В.Біанкі «Скажене білченя». С. 96-98
Д.з: с.96-98 – читати, відповідати на запитання
|
||
39
|
В.Біанкі «Скажене білченя». С. 99-101
Д.з: с.99-101 – читати, відповідати на запитання
|
||
40
|
В.Біанкі «Скажене білченя». С. 102-104
Д.з: с.102-104 – переказувати текст за планом
|
||
41
|
Позакласне читання.
|
||
42
|
Вірші. Е. Мошковська, М.Бородицька, Р. Сеф. С.105-106. Д.з: виразне читання
|
||
43
|
Е. Пермяк «Мама та ми». С.107-110
Д.з: с. 107-108 – читати, відповідати на запитання
|
||
44
|
Е. Пермяк «Мама та ми» (продовження). С.114-117
Д.з: с. 114-117 - переказувати текст за планом
|
||
45
|
Контрольна робота № 4. Навичка читання вголос
|
||
Тематичне
оцінювання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар