Образотворче мистецтво
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Художній образ у графіці, живописі
та скульптурі
|
|||
1
|
Поняття про художній образ в мистецтві. Способи створення художнього
образу в різних видах образотворчого мистецтва. “Спогади про літо”
|
||
2
|
Створення художнього
образу за допомогою графічних засобів
виразності: ліній, штрихів, крапок, плям. “Природні стихії”
|
||
3
|
Значення вибору
графічної техніки для створення виразного художнього образу. “Осінній натюрморт”
|
||
4
|
Поглиблення знань про
колір як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за
характером образу. “Кольорові Пори року”
|
||
5
|
Значення вибору живописної техніки для створення
виразного художнього образу. “Мелодія осені”
|
||
6
|
Поглиблення
знань про скульптуру, її види. Особливості створення художнього образу в об’ємі. “Мешканці лісу”
|
||
7
|
Незвичайні
матеріали художника-скульптора. Створення казкового образу з природних
матеріалів (або інших за вибором). “Екзотичний птах”
|
||
Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві,
архітектурі та дизайні
|
|||
8
|
Відмінність
декоративної манери зображення від реалістичної. Особливості декоративного
образу. “Світ народної іграшки”
|
||
9
|
Ознайомлення з українським
народним мистецтво петриківського розпису.
Композиційне та колірне рішення творів петриківських майстрів. “Казкова квітка Петриківки”
|
||
10
|
Народне мистецтво витинанки. Витинанки прості і
складені. Значення осі симетрії при створенні витинанки. “Вазонова композиція”
|
||
11
|
Архітектура як
будівельне мистецтво. Образ будівлі, її призначення. Створення на основі
асоціацій образу казкового будинку. “Чарівний палац”
|
||
12
|
Дизайн та художнє конструювання. Створення художнього образу в техніках
паперопластики, орігамі. “Годинник казкового героя”
|
||
13
|
Дизайн та художнє конструювання. Створення художнього образу в техніках
паперопластики, орігамі. “Веселий ліхтарик”
|
||
14
|
Ознайомлення зі
шрифтом. Введення слів та чисел у декоративну композицію. “Святкова листівка”
|
||
15
|
Урок узагальнення знань
|
Немає коментарів:
Дописати коментар