Природознавство
2 години на тиждень
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Всесвіт і Сонячна система
|
|||
1
|
Уявлення давніх людей про Землю
та Всесвіт. С. 8-12
Д.з.: с.8-12 – читати,
відповідати на запитання
|
||
2
|
Сонячна система. С. 13-15
Д.з.: с. 13-15 – читати статті,
відповідати на запитання
|
||
3
|
Склад Сонячної системи: Сонце,
великі та карликові планети, малі тіла. С. 16-20
Д.з.: с. 16-20 – читати статті,
вивчити назви планет Сонячної системи
|
||
4
|
Земля – планета Сонячної
системи. Місяць – природний супутник Землі.
С. 21-23
Д.з.: с. 21-23 – придумати
«візитні картки» для Землі та Місяця
|
||
5
|
Вплив Сонця на різноманітність
природи Землі. Теплові пояси. Добовий рух Землі. С. 24-25
Д.з.: с. 24-25 – довести,
добовий рух Землі залежить від Сонця
|
||
6
|
Річний рух Землі. С. 27-30
Д.з.: с. 27-30 – читати статтю, відповідати на
запитання
|
||
7
|
Сузір’я. Велика та Мала
Ведмедиця. Полярна зоря. Молочний Шлях – наша Галактика. С. 31-34
Д.з.: с. 31-34 – знайти
інформацію про одне з сузір’їв
|
||
8
|
Сучасні уявлення про Всесвіт.
С. 35-37
Д.з.: с. 39 – відповісти на
запитання
|
||
9
|
Навчальний проект «Крижані велетні»
|
||
10
|
Контрольна робота за темою «Всесвіт і Сонячна система»
|
||
Тематичне
оцінювання
|
|||
План і
карта
|
|||
11
|
Горизонт, сторони горизонту. С. 41-42
Д.з.: с. 41-42 – вивчити
основні та проміжні сторони горизонту
|
||
12
|
Орієнтування на місцевості за Сонцем, компасом, місцевими ознаками. С. 43-45
Д.з.: с.43-48 – розповісти про
засоби орієнтування на місцевості
|
||
13
|
Орієнтування на місцевості за різними ознаками. С. 46-48
Д.з.: с.46-48 – розповісти про
засоби орієнтування на місцевості
|
||
14
|
Екскурсія у
природу. Орієнтування на місцевості
|
||
15
|
Зображення місцевості на плані, умовні знаки. Масштаб. Практична робота. Читання плану місцевості. С. 49-53
Д.з.: с. 49-53 – накреслити
план власного .столу
|
||
16
|
Географічна карта, умовні знаки на карті. Практична робота. Читання карти. Порівняння плану та карти. С.
54-58
Д.з.: с.54-58 – запам’ятати
правила роботи з картою
|
||
17
|
Робота з планом і картою. С. 59-61
Д.з.: с.62 – підготуватися до контрольної роботи
|
||
18
|
Контрольна робота за темою «План і карта»
|
||
Тематичне
оцінювання
|
|||
Природа материків та океанів
|
|||
19
|
Населення Землі. Д.з.: с. 67-68
|
||
20
|
Умови життя на Землі. Д.з.: с.68-69
|
||
21
|
Материки та океани. Д.з.: с.70-71
|
||
22
|
Океани. Особливості природи Тихого океану.Д.з.: с.72-74
|
||
23
|
Особливості природи Атлантичного океану.Д.з.: с.75-77
|
||
24
|
Особливості природи Індійського океану.Д.з.: с.78-80
|
||
25
|
Особливості природи Північного
Льодовитого океану.Д.з.: с.81-84
|
||
26
|
Навчальний проект «Земля – планета «Вода» (природа океанів)
|
||
27
|
Повторення вивченого. Д.з.: підготуватися до контрольної роботи
|
||
28
|
Контрольна робота за темою «Океани»
|
||
29
|
Підсумковий урок-вікторина
|
||
Тематичне
оцінювання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар