вівторок, 9 липня 2019 р.

Календарне планування 4 клас І семестр. Українська мова


Українська мова
2 години на тиждень
(за підручником О.Н.Хорошковської, Н.О.Воскресенської, Н.І.Яновицької)

п/п
Тема уроку
Дата
Примітки

Повторення вивченого у 3 класі


1
Повторення. Культура мовлення. С.3-6.
Д.з.:впр 4 – підготувати усну розповідь про себе за зразком



2
Повторення. Правила вимови. Буква щ. С. 6-7.
Д.з.: впр.10 – підкреслити букви, що позначають два звуки



3
Повторення. Правила вимови. Буква ч.  С.9-10 .
Д.з.: впр.17 – змінити слова за зразком



4
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-розповіді за планом та малюнком.



5
Повторення. Вимова та написання слів з буквосполученнями йо, ьо.  Перевірна робота. Діалог С.11-12.
Д.з.: впр.22 – записати продовження тексту



6
Повторення. Подовжені м’які приголосні. С. 12-13 Д.з.: впр.27 – дібрати заголовок до тексту



7
Повторення, вимова і правопис слів з кінцевими твердими та м’якими приголосними. С. 14.
Д.з.: впр.30 – пояснити правопис виділених слів



8
Розвиток зв’язного мовлення.



9
Повторення. Правопис слів з апострофом. С. 15-16. Д.з.: впр.36 – замінити звуковий запис буквеним



10
Повторення.будова слова. Орфограми у коренях слів. С. 17-20.
Д.з.: впр.46 – підкреслити у словах орфограми



11
Перевірна робота. Письмовий переказ




Тематичне оцінювання



Текст


12
Актуалізація і розширення знань про текст та його структуру.С.21-24
 Д.з.: впр.51 – відредагувати текст



13
Визначення теми та основної думки тексту. С. 25-26.
Д.з.: впр.55 – скласти текст-опис котика


14
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-розповіді за серією малюнків та опорними словами. С. 27.



15
Типи текстів. Особливості їх будови. С. 28-29.
Д.з.: впр.59 – скласти текст-міркування за зразком



16
Типи текстів. С. 30-32.
Д.з.: впр.64 – упорядкувати і записати текст



17
Види речень за метою висловлювання С. 31-34.
Д.з.: впр.70 – доповнити діалог репліками



18
Розвиток звязного мовлення. Складання оголошення



19
Головні (підмет і присудок) та другорядні члени речення. Їх зв’язок із підметом та присудком. С. 36-37.
Д.з.: впр.75 – підкреслити головні члени речення



20
Речення і словосполучення. Головне і залежне слово в словосполученні. Поширені та непоширені речення. С. 39-41.
Д.з.: впр.81 – скласти речення, щоб утворився текст



21
Контрольна робота. Списування



22
Зв’язок між словами в реченні. С. 41-42.
Д.з.: впр.85 – скласти речення з даними словосполученнями



23
Речення з однорідними членами . С. 43-44.
Д.з.: впр.90 – доповнити речення однорідними членами


24
Однорідні головні й другорядні члени речення. С. 45-46.
Д.з.: впр.95 – поставити розділові знаки у реченнях з однорідними членами


25
Розвиток звязного мовлення. Складання діалогу за змістом тексту. Д.з.:скласти діалог за власним задумом


26
Вживання сполучників та розділових знаків у реченнях з однорідними членами. С. 46-48.
Д.з.: впр.101 – підкреслити однорідні члени речення


27
Перевірна робота. Мовна тема №1 «Текст. Речення»



Тематичне оцінювання



Слово. Лексичне та лексико-граматичне значення слова


28
Повторення й активізація знань про лексичне значення слова. С. 50-52.
 Д.з.впр.105 – дібрати до поданих слів синоніми


29
Перевірна робота. Диктант



30
Іменник. С. 53-55.




Тематичне оцінювання




Немає коментарів:

Дописати коментар