Українська мова
2 години
на тиждень
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Повторення вивченого у 3 класі
|
|||
1
|
Повторення. Культура мовлення. С.3-6.
Д.з.:впр 4 –
підготувати усну розповідь про себе за зразком
|
||
2
|
Повторення. Правила вимови. Буква щ. С. 6-7.
Д.з.: впр.10 –
підкреслити букви, що позначають два звуки
|
||
3
|
Повторення. Правила вимови. Буква ч. С.9-10 .
Д.з.: впр.17 –
змінити слова за зразком
|
||
4
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-розповіді за планом та малюнком.
|
||
5
|
Повторення. Вимова та написання слів з
буквосполученнями йо, ьо. Перевірна
робота. Діалог С.11-12.
Д.з.: впр.22 –
записати продовження тексту
|
||
6
|
Повторення. Подовжені м’які приголосні. С. 12-13 Д.з.: впр.27 – дібрати заголовок до тексту
|
||
7
|
Повторення, вимова і правопис слів з кінцевими твердими
та м’якими приголосними. С. 14.
Д.з.: впр.30 –
пояснити правопис виділених слів
|
||
8
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
||
9
|
Повторення. Правопис слів з апострофом. С. 15-16. Д.з.: впр.36 – замінити звуковий запис
буквеним
|
||
10
|
Повторення.будова слова. Орфограми у коренях слів. С.
17-20.
Д.з.: впр.46 –
підкреслити у словах орфограми
|
||
11
|
Перевірна робота.
Письмовий переказ
|
||
Тематичне оцінювання
|
|||
Текст
|
|||
12
|
Актуалізація і
розширення знань про текст та його структуру.С.21-24
Д.з.: впр.51 – відредагувати текст
|
||
13
|
Визначення теми та основної думки тексту. С. 25-26.
Д.з.: впр.55 – скласти текст-опис котика
|
||
14
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-розповіді за серією малюнків та опорними словами. С.
27.
|
||
15
|
Типи текстів.
Особливості їх будови. С. 28-29.
Д.з.: впр.59 –
скласти текст-міркування за зразком
|
||
16
|
Типи текстів. С. 30-32.
Д.з.: впр.64 –
упорядкувати і записати текст
|
||
17
|
Види речень за метою
висловлювання С. 31-34.
Д.з.: впр.70 –
доповнити діалог репліками
|
||
18
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання оголошення
|
||
19
|
Головні (підмет і
присудок) та другорядні члени речення. Їх зв’язок із підметом та присудком. С. 36-37.
Д.з.: впр.75 –
підкреслити головні члени речення
|
||
20
|
Речення і
словосполучення. Головне і залежне слово в словосполученні. Поширені та
непоширені речення. С. 39-41.
Д.з.: впр.81 –
скласти речення, щоб утворився текст
|
||
21
|
Контрольна робота.
Списування
|
||
22
|
Зв’язок між словами в
реченні. С. 41-42.
Д.з.: впр.85 –
скласти речення з даними словосполученнями
|
||
23
|
Речення з однорідними
членами . С. 43-44.
Д.з.: впр.90 –
доповнити речення однорідними членами
|
||
24
|
Однорідні головні й
другорядні члени речення. С. 45-46.
Д.з.: впр.95 –
поставити розділові знаки у реченнях з однорідними членами
|
||
25
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу за змістом тексту. Д.з.:скласти діалог за власним задумом
|
||
26
|
Вживання сполучників та розділових знаків у реченнях з
однорідними членами. С. 46-48.
Д.з.: впр.101 –
підкреслити однорідні члени речення
|
||
27
|
Перевірна робота.
Мовна тема №1 «Текст. Речення»
|
||
Тематичне оцінювання
|
|||
Слово. Лексичне та лексико-граматичне
значення слова
|
|||
28
|
Повторення й активізація
знань про лексичне значення слова. С. 50-52.
Д.з.впр.105 – дібрати до поданих слів
синоніми
|
||
29
|
Перевірна робота.
Диктант
|
||
30
|
Іменник. С. 53-55.
|
||
Тематичне оцінювання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар