Мистецтво
2 години на тиждень
(до підручника Л. М. Масол, О. В. Гайдамаки, О.М.
Колотило «Мистецтво»)
№
|
Тема
|
Зміст
уроків з музичного мистецтва
|
Дата
|
Примітки
|
1
|
Перший
раз у перший клас
|
Звуки: музичні та шумові. Мелодія. Музика. Слухання: М.Скорик «Мелодія»,
Н.Матвіє-нко «Гойда, гойда-гой, ніченька іде» (фраг-мент), Н.Май «Пісня
першокласника». С. 4-5
|
|
|
2
|
Перший
раз у перший клас
|
Організація робочого місця. Матеріали та інструменти
художника. Крапка, лінія як засоби створення образів. Композиція: малювання шкільного дзвоника або рюкзака
(фломастери). С. 6-7
|
|
|
3
|
Мої
друзі
|
Музичні звуки: довгі та короткі. Скрипковий ключ. Слухання: українська народна пісня
«Котику сіренький», Я.Барнич «Коник». Перегляд
мультфільму «Тихо, вечір надворі». Виконання
: поспівка «Ми дружний і веселий клас». С. 8-9
|
|
|
4
|
Мої
друзі
|
Лінії: пряма, крива, ламана. Композиція: малювання подарунка другові за допомогою різних
ліній. С. 10-11
|
|
|
5
|
Моє
довкілля
|
Високі та
низькі звуки. Гра «Зозуля та соловейко». Слухання:
звуки грому; Е.Гріг «Пташка»; В.Подвала «Їжачок», «Дятел». Виконання: поспівка «Дінь-дон»;
українська народна пісня «Прилетів комарик». С. 12-13
|
|
|
6
|
Моє
довкілля
|
Контур. Композиція: малювання різними лініями
(фломастери або олівці). Складання казки за серією малюнків. С. 14-15
|
|
|
7
|
Світ
навколо тебе
|
Звуки: гучні
та тихі. Гра «Луна». Слухання:
В.Барвінський «Жучок і жучиха»; А.Штогаренко «Метелик». Виконання:
поспівка «Павук» (гучно), по співка «Мушка» (тихо). С. 16-17
|
|
|
8
|
Світ
навколо тебе
|
Розташування
малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Композиція: «Квіткова галявина»
(гуаш, акварель). С. 18-19
|
|
|
9
|
Мій
ляльковий світ
|
Настрій
музичного твору. Слухання:
Л.Колодуб «Лялька співає». Перегляд мультфільму
«Дитячий альбом» (П.Чайковський «Нова лялька», «Хвороба ляльки»). Виконання: пісеньки з різними
закінченнями. С. 20-21
|
|
|
10
|
Мій
ляльковий світ
|
Настрій у
мистецьких творах. Перегляд фрагмента
мультфільму «Незнайко в Сонячному місті» . Композиція: «Святковий феєрверк у ляльковому місті». С. 22-23
|
|
|
11
|
Дитячі
захоплення
|
Настрій
музичного твору. Слухання: Б.Фільц
«Гра у м’ячик»; Р.Шуман «Фортепіанний цикл «Дитячі сцени». Гра в піжмурки. Виконання: В. Прокопик «Літачок
жука».
|
|
|
12
|
Дитячі
захоплення
|
Форма. Перегляд мультфільму «Літачок Ліп»
(за мотивами казок Н.Вовк).
Композиція: малювання дивомашини з використанням різних форм (кольорові
олівці). С. 26-27
|
|
|
13
|
Осінній
ярмарок
|
Пауза. Слухання: В.Кузнєцов « Український
ярмарок» гурт «Дзвони»; український народний танець «Козачок». Виконання:
українська народна пісня «Урожайна». С. 28-29
|
|
|
14
|
Осінній
ярмарок
|
Правила
роботи з ножицями. Аплікація. Заповнення площини аркуша силуетними
зображеннями. Композиція: виконання
аплікації «Урожай» (кольоровий папір). С. 30-31
|
|
|
15
|
Моя
Україна багата й гостинна
|
Настрій
музичного твору. Слухання:
О.Осадчий, Ю.Рибчинський «Земле моя». Виконання:
поспівка в різному характері; А.Філіпенка «На місточку» (в ролях). С. 32-33
|
|
|
16
|
Моя
Україна багата й гостинна
|
Робота з
природними матеріалами. Правила роботи з пластиліном. Композиція: ліплення казкових персонажів (пластилін, природні
матеріали). С. 34-35
|
|
|
17
|
Краса
рідної землі
|
Пісня. Куплет
(заспів, приспів). Слухання:
К.Стеценко «Вечірня пісня»; С. Людкевич «Старовинна пісня». Виконання: М.Медведері «Ой ходила
осінь». С. 36-37
|
|
|
18
|
Краса
рідної землі
|
Кольори:
основні та похідні. Палітра. Утворення похідних кольорів. Композиція: «Кольорові метелики» способом роздмухування плям
(фарби, тонований папір, трубочка для соку). С. 38-39
|
|
|
19
|
Веселковий
дивограй
|
Ритм. Слухання: С.Прокоф’єв «Дощик і веселка». Відтворення
рухами характеру музики. Виконання: Н.Гуркіна
«Веселка»; Н.Май «Кап-кап-кап», Поспівка «веселка»
|
|
|
20
|
Веселковий
дивограй
|
Кольори
веселки (спектральні кольори) та їх послідовність. Заповнення площини аркуша.
Композиція: «Кольори веселки»
(акварельні фарби. С. 42-43
|
|
|
21
|
Різні
барви у природи
|
Танець. Темп.
Сприймання: український народний
танець «Гопак»; І.Шамо «Дніпровський вальс». Перегляд: український народний танець «Метелиця»
(фрагмент). Виконання: українська народна пісня «Метелиця»,
В.Верховинець «Зробимо коло». Добір музичних інструментів для передачі
образу. С. 44-45
|
|
|
22
|
Різні
барви у природи
|
Кольори:
теплі й холодні. Композиція: «Будинок
для осені» (акварельні фарби). С. 46-47
|
|
|
23
|
Зимові
ритми
|
Ритм. Інструментальний
супровід. Слухання: К.Дебюссі «Сніг танцює» (ксилофон).
Ритмічні вправи. с. 48-49
|
|
|
24
|
Зимові
ритми
|
Ритм. Композиція (колективна робота): вирізання
з паперу сніжинок, створення з них прираси у певному ритмі (білий папір,
картон). С. 50-51
|
|
|
25
|
Святкові
перетворення
|
Перегляд: руханка «Танці-зігріванці». Виконання: Н.Рубальська «Пісня сніговиків». С. 52-53
|
|
|
26
|
Святкові
перетворення
|
Кольори:
світлі й темні. Відтінки кольорів (розбіл, замутнення похідних кольорів). Композиція (колективна): «Танок
кучедних сніговичків» (гуаш). С. 54-55
|
|
|
27
|
Зимові
свята
|
Слухання:
Дж.Л.П’єрпонт «Дзвіночки дзвенять». Виконання: А.Олейнікова «Святий Миколай». С. 56-57
|
|
|
28
|
Зимові
свята
|
Малювання
відбитками пальчиків. Композиція:
«Новорічна ялинка». С. 58-59
|
|
|
29
|
Радійте,
свято йде!
|
Колядки.
Щедрівки. Виконання: українська народна пісня «Колядка». С.60-61
|
|
|
30
|
Радійте,
свято йде!
|
Створення
різдвяної листівки (кольоровий картон, кольоровий папір). С.62-63
|
|
|
31
|
Перевір
себе
|
Завдання
Лясольки та Барвика. Музична вікторина. Виконання вивчених музичних творів.
С. 62-63
|
|
|
32
|
Перевір
себе
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання
колективної роботи «Новорічна казка»
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар