середа, 28 серпня 2019 р.

Календарне планування на І семестр у 1 класі НУШ. Українська мова


Українська мова

8 годин на тиждень

за підручником К. І. Пономарьової «Буквар»


№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітки

Добуквений період



1
Вступ. Ознайомлення з «Букварем». С.3



2
Письмове приладдя. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)



3
Слова, які відповідають на питання що? С. 4-5



4
Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)



5
Слова, які відповідають на питання хто? С. 6-7



6
Основний  рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Графічні вправи



7
Слова, які відповідають на питання який?яка? яке? які? С. 8-9



8
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита



9
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня. С. 10-11



10
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова).



11
Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі. С. 12-13



12
Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна). Письмо прямих ліній.



13
Службові слова (слова-помічники). Природа навколо нас. С.14-15. Робота з дитячою книжкою



14
Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення.



15
Розповідні, питальні та спонукальні речення (без вживання термінів). Розділові знаки в кінці речення. Дитячі ігри. С. 16-17



16
Коротка похила лінія із закругленням унизу і вгорі



17
Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід. С. 18-19



18
Подовжена похила лінія із закругленням унизу і вгорі



19
Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. С. 20-21



20
Подовжена похила лінія з петлею внизу



21
Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі та фрукти. С. 22-23



22
Подовжена похила лінія з петлею вгорі.



23
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. С. 24-25



24
Письмо великих та малих півовалів.



25
Звукові схеми слів. Птахи. С. 26-27
 


26
Письмо великих та малих овалів



27
Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку. С. 28-29. Робота з дитячою книжкою



28
З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижче з’єднання). Розвиток зв’язного мовлення.



29
Звукові схеми слів. Повторення вивченого. Професії. Ким ти мрієш стати? С. 30-31



30
Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв.




Буквений період



31
Звук [а[, позначення його буквою Аа. С. 32-33



32
Письмо малої букви а.



33
Закріплення звукового значення букви Аа. С. 34-35



34
Письмо великої букви А



35
Звук [о], позначення його буквою Оо. С. 36-37



36
Письмо малої букви о



37
Закріплення звукового значення букви Оо. С. 38-39



38
Письмо великої букви О



39
Звук [у], позначення його буквою Уу. С. 40-41



40
Письмо малої букви у



41
Закріплення звукового значення букви Уу. С. 42-43. Робота з дитячою книжкою



42
Письмо великої букви У. Розвиток зв’язного мовлення.



43
Звук [и], позначення його буквою и. С. 44-45



44
Письмо  букви и



45
Звук [і], позначення його буквою Іі. С. 46-47



46
Письмо малої букви і



47
Закріплення звукового значення букви Іі. С. 48-49



48
Письмо великої букви І



49
Звук [е], позначення його буквою Ее. С. 50-51



50
Письмо малої букви е



51
Закріплення звукового значення букви Ее. С.52-53



52
Письмо великої букви Е



53
Звуки [л], [л']. Позначення їх буквою Лл. С. 54-55



54
Письмо малої букви л



55
Закріплення звукових  значень букви Лл. С. 56-57.  Робота з дитячою книжкою



56
Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення.



57
Звук [м], позначення його буквою Мм. С. 58-59



58
Письмо малої букви  м



59
Закріплення звукового значення букви Мм. С. 60-61



60
Письмо великої букви М



61
Звуки [с], [с']. Позначення їх буквою Сс. С. 62-63



62
Письмо малої букви  с



63
Закріплення звукових  значень букви Сс. С.64-65



64
Письмо великої букви С



65
Звуки [н], [н']. Позначення їх буквою Нн. С. 66-67



66
Письмо малої букви  н



67
Закріплення звукових  значень букви Нн. С.68-69



68
Письмо великої букви Н



69
Звук [к], позначення його буквою Кк. С. 70-71.  Робота з дитячою книжкою



70
Письмо малої букви  к. Розвиток зв’язного мовлення.



71
Закріплення звукового значення букви Кк. С.72-73



72
Письмо великої букви К



73
Звук [в], позначення його буквою Вв. С. 74-75



74
Письмо малої букви  в



75
Закріплення звукового значення букви Вв. Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання терміну). С. 76-77



76
Письмо великої букви В



77
Звук [п], позначення його буквою Пп. С. 78-79



78
Письмо малої букви  п



79
Закріплення звукового значення букви Пп. С. 80-81



80
Письмо великої букви П



81
Звуки [р], [р']. Позначення їх буквою Рр. С.82-83



82
Письмо малої букви  р



83
Закріплення звукових  значень букви Рр. С.84-85. Робота з дитячою книжкою



84
Письмо великої букви Р. Розвиток зв’язного мовлення.



85
Звуки [т], [т']. Позначення їх буквою Тт. С. 86-87



86
Письмо малої букви  т



87
Закріплення звукових  значень букви Тт. С.88-89



88
Письмо великої букви Т



89
Звуки [д], [д']. Позначення їх буквою Дд. Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. С. 90-91



90
Письмо малої букви  д



91
Закріплення звукових  значень букви Дд. С.92-93



92
Письмо великої букви  Д



93
Звуки [з], [з']. Позначення їх буквою Зз. С. 94-95



94
Письмо малої букви  з



95
Закріплення звукових  значень букви Зз. С.96-97



96
Письмо великої букви З



97
Закріплення звукових  значень вивчених букв. Робота з дитячою книжкою



98
Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.



99
Звук [й], позначення його буквою Йй. С. 100-101



100
Письмо малої букви  й



101
Закріплення звукового значення букви Йй. С. 102-103



102
Письмо великої букви Й



103
Звук [б], позначення його буквою Бб. С. 104-105



104
Письмо малої букви  б



105
Закріплення звукового значення букви Бб. С. 106-107



106
Письмо великої букви Б



107
Закріплення звукових  значень вивчених букв. С. 108-109



108
Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними



109
Закріплення звукових  значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. С. 110-111



110
Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Знаки «!», «?», «,», «.».



111
Закріплення звукових  значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. С. 4-5. Робота з дитячою книжкою



112
Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.



113
Звук [г], позначення його буквою Гг. С. 6-7



114
Письмо малої букви  г



115
Закріплення звукового значення букви Гг. С. 8-9



116
Письмо великої букви Г



117
Звук [ґ], позначення його буквою Ґґ. С. 10-11



118
Письмо малої букви  ґ



119
Закріплення звукового значення букви Ґґ. С. 12-13



120
Письмо великої букви Ґ



121
Звук [ж], позначення його буквою Жж. С. 14-15



122
Письмо малої букви  ж



123
Закріплення звукового значення букви Жж. С. 16-17



124
Письмо великої букви Ж



125
Закріплення звукових  значень вивчених букв. Робота з дитячою книжкою



126
Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.



 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар