Українська мова
8 годин
на тиждень
за
підручником К. І. Пономарьової «Буквар»
№ з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Добуквений період
|
|||
1
|
Вступ.
Ознайомлення з «Букварем». С.3
|
||
2
|
Письмове
приладдя. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)
|
||
3
|
Слова,
які відповідають на питання що? С.
4-5
|
||
4
|
Орієнтування
на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)
|
||
5
|
Слова, які відповідають
на питання хто? С. 6-7
|
||
6
|
Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові
лінії). Графічні вправи
|
||
7
|
Слова,
які відповідають на питання який?яка?
яке? які? С. 8-9
|
||
8
|
Рядок.
Середина рядка. Поле на сторінці зошита
|
||
9
|
Слова, які відповідають
на питання що робить? Режим дня. С.
10-11
|
||
10
|
Міжрядкові
(допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова).
|
||
11
|
Речення.
Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі. С. 12-13
|
||
12
|
Пряма
лінія (вертикальна, горизонтальна). Письмо прямих ліній.
|
||
13
|
Службові
слова (слова-помічники). Природа навколо нас. С.14-15. Робота з дитячою книжкою
|
||
14
|
Похила
лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення.
|
||
15
|
Розповідні,
питальні та спонукальні речення (без вживання термінів). Розділові знаки в
кінці речення. Дитячі ігри. С. 16-17
|
||
16
|
Коротка
похила лінія із закругленням унизу і вгорі
|
||
17
|
Поділ
слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний
обід. С. 18-19
|
||
18
|
Подовжена
похила лінія із закругленням унизу і вгорі
|
||
19
|
Наголос
у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. С. 20-21
|
||
20
|
Подовжена похила лінія з петлею внизу
|
||
21
|
Голосні
та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі та фрукти. С.
22-23
|
||
22
|
Подовжена
похила лінія з петлею вгорі.
|
||
23
|
Тверді
і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. С.
24-25
|
||
24
|
Письмо
великих та малих півовалів.
|
||
25
|
Звукові
схеми слів. Птахи. С. 26-27
|
||
26
|
Письмо
великих та малих овалів
|
||
27
|
Звукові
схеми слів. Звірі. У зоопарку. С. 28-29. Робота
з дитячою книжкою
|
||
28
|
З’єднувальні
лінії (верхнє, середнє і нижче з’єднання).
Розвиток зв’язного мовлення.
|
||
29
|
Звукові
схеми слів. Повторення вивченого. Професії. Ким ти мрієш стати? С. 30-31
|
||
30
|
Удосконалення
уміння писати вивчені елементи букв.
|
||
Буквений період
|
|||
31
|
Звук
[а[, позначення його буквою Аа. С. 32-33
|
||
32
|
Письмо
малої букви а.
|
||
33
|
Закріплення
звукового значення букви Аа. С. 34-35
|
||
34
|
Письмо
великої букви А
|
||
35
|
Звук [о],
позначення його буквою Оо. С. 36-37
|
||
36
|
Письмо малої
букви о
|
||
37
|
Закріплення
звукового значення букви Оо. С. 38-39
|
||
38
|
Письмо
великої букви О
|
||
39
|
Звук [у],
позначення його буквою Уу. С. 40-41
|
||
40
|
Письмо малої
букви у
|
||
41
|
Закріплення
звукового значення букви Уу. С. 42-43. Робота
з дитячою книжкою
|
||
42
|
Письмо
великої букви У. Розвиток зв’язного мовлення.
|
||
43
|
Звук [и],
позначення його буквою и. С. 44-45
|
||
44
|
Письмо букви и
|
||
45
|
Звук [і],
позначення його буквою Іі. С. 46-47
|
||
46
|
Письмо малої
букви і
|
||
47
|
Закріплення
звукового значення букви Іі. С. 48-49
|
||
48
|
Письмо
великої букви І
|
||
49
|
Звук [е],
позначення його буквою Ее. С. 50-51
|
||
50
|
Письмо малої
букви е
|
||
51
|
Закріплення
звукового значення букви Ее. С.52-53
|
||
52
|
Письмо
великої букви Е
|
||
53
|
Звуки [л],
[л']. Позначення їх буквою Лл. С. 54-55
|
||
54
|
Письмо малої
букви л
|
||
55
|
Закріплення
звукових значень букви Лл. С.
56-57. Робота з дитячою книжкою
|
||
56
|
Письмо
великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення.
|
||
57
|
Звук [м],
позначення його буквою Мм. С. 58-59
|
||
58
|
Письмо малої
букви м
|
||
59
|
Закріплення
звукового значення букви Мм. С. 60-61
|
||
60
|
Письмо
великої букви М
|
||
61
|
Звуки [с],
[с']. Позначення їх буквою Сс. С. 62-63
|
||
62
|
Письмо малої
букви с
|
||
63
|
Закріплення
звукових значень букви Сс. С.64-65
|
||
64
|
Письмо
великої букви С
|
||
65
|
Звуки [н],
[н']. Позначення їх буквою Нн. С. 66-67
|
||
66
|
Письмо малої
букви н
|
||
67
|
Закріплення
звукових значень букви Нн. С.68-69
|
||
68
|
Письмо
великої букви Н
|
||
69
|
Звук [к],
позначення його буквою Кк. С. 70-71. Робота з дитячою книжкою
|
||
70
|
Письмо малої
букви к. Розвиток зв’язного мовлення.
|
||
71
|
Закріплення
звукового значення букви Кк. С.72-73
|
||
72
|
Письмо
великої букви К
|
||
73
|
Звук [в],
позначення його буквою Вв. С. 74-75
|
||
74
|
Письмо малої
букви в
|
||
75
|
Закріплення
звукового значення букви Вв. Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання терміну). С. 76-77
|
||
76
|
Письмо
великої букви В
|
||
77
|
Звук [п], позначення
його буквою Пп. С. 78-79
|
||
78
|
Письмо малої
букви п
|
||
79
|
Закріплення
звукового значення букви Пп. С. 80-81
|
||
80
|
Письмо
великої букви П
|
||
81
|
Звуки [р],
[р']. Позначення їх буквою Рр. С.82-83
|
||
82
|
Письмо малої
букви р
|
||
83
|
Закріплення
звукових значень букви Рр. С.84-85. Робота з дитячою книжкою
|
||
84
|
Письмо
великої букви Р. Розвиток зв’язного
мовлення.
|
||
85
|
Звуки [т],
[т']. Позначення їх буквою Тт. С. 86-87
|
||
86
|
Письмо малої
букви т
|
||
87
|
Закріплення
звукових значень букви Тт. С.88-89
|
||
88
|
Письмо
великої букви Т
|
||
89
|
Звуки [д],
[д']. Позначення їх буквою Дд. Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у
кінці складів і слів. С. 90-91
|
||
90
|
Письмо малої
букви д
|
||
91
|
Закріплення
звукових значень букви Дд. С.92-93
|
||
92
|
Письмо
великої букви Д
|
||
93
|
Звуки [з],
[з']. Позначення їх буквою Зз. С. 94-95
|
||
94
|
Письмо малої
букви з
|
||
95
|
Закріплення
звукових значень букви Зз. С.96-97
|
||
96
|
Письмо
великої букви З
|
||
97
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Робота з дитячою книжкою
|
||
98
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.
|
||
99
|
Звук [й],
позначення його буквою Йй. С. 100-101
|
||
100
|
Письмо малої
букви й
|
||
101
|
Закріплення
звукового значення букви Йй. С. 102-103
|
||
102
|
Письмо
великої букви Й
|
||
103
|
Звук [б],
позначення його буквою Бб. С. 104-105
|
||
104
|
Письмо малої
букви б
|
||
105
|
Закріплення
звукового значення букви Бб. С. 106-107
|
||
106
|
Письмо
великої букви Б
|
||
107
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. С.
108-109
|
||
108
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними
|
||
109
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Вправи
для розвитку навички читання. С. 110-111
|
||
110
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Знаки «!», «?», «,», «.».
|
||
111
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Вправи
для розвитку навички читання. С. 4-5. Робота
з дитячою книжкою
|
||
112
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.
|
||
113
|
Звук [г],
позначення його буквою Гг. С. 6-7
|
||
114
|
Письмо малої
букви г
|
||
115
|
Закріплення
звукового значення букви Гг. С. 8-9
|
||
116
|
Письмо
великої букви Г
|
||
117
|
Звук [ґ],
позначення його буквою Ґґ. С. 10-11
|
||
118
|
Письмо малої
букви ґ
|
||
119
|
Закріплення
звукового значення букви Ґґ. С. 12-13
|
||
120
|
Письмо
великої букви Ґ
|
||
121
|
Звук [ж],
позначення його буквою Жж. С. 14-15
|
||
122
|
Письмо малої
букви ж
|
||
123
|
Закріплення
звукового значення букви Жж. С. 16-17
|
||
124
|
Письмо
великої букви Ж
|
||
125
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Робота з дитячою книжкою
|
||
126
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар