Я досліджую світ
3 години на тиждень
за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавської, О.Гнатюк, Н. Павич
№ з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Я
і моя школа
|
|||
Я – школяр. Я - школярка
|
|||
1
|
Я знайомлюся з
однокласниками. С. 3-5
|
||
2
|
Ми – однокласники. С. 6-9
|
||
3
|
Чому потрібно дотримуватися
розпорядку дня. С. 10-12
|
||
4
|
Створення лепбука
«Розпорядок дня». С. 12-13
|
||
5
|
Моя постава – моє здоров’я. С. 14-16
|
||
6
|
Охайність та особиста
гігієна. С. 17-20
|
||
Я
і мої можливості
|
|||
7
|
Хто я? Який я? Яка я? С. 21-23
|
||
8
|
Як я росту. С. 24-25
|
||
9
|
Як я пізнаю навколишній світ. С. 26-28
|
||
10
|
Органи
чуття – наші помічники. С. 29-30
|
||
11
|
Очі
– орган зору. С. 31-34
|
||
12
|
Чи можна все бачити за допомогою очей. С. 35-38
|
||
13
|
Вуха – орган слуху. С. 39-41
|
||
14
|
Чи можна все чути за допомогою вух. С. 42-43
|
||
15
|
Шкіра – орган дотику. С. 44-48
|
||
16
|
Ніс – орган нюху. С. 49-50
|
||
17
|
Язик – орган смаку. С. 51
|
||
18
|
Закріплення
знань про органи чуття. Міні-проект «Органи чуття». С. 52
|
||
19
|
Узагальнюючий
урок за розділом «Я і мої можливості»
|
||
Моя школа
|
|||
20
|
Безпечна дорога до школи.
Частини вулиці. Дорожні знаки. С.
53-55
|
||
21
|
Урок-екскурсія. Знайомство
зі шкільними приміщеннями. С. 56-57
|
||
22
|
Урок-екскурсія. Прогулянка
шкільним подвір’ям. С. 58-60
|
||
23
|
Наш клас. Правила
поведінки в класі. С. 61-62
|
||
24
|
Виготовлення
панно «Наш клас». С. 63-64
|
||
25
|
Кімнатні рослини. С. 65-66
|
||
26
|
Як доглядати за кімнатними рослинами. С. 67-68
|
||
27
|
Учимося взаємодіяти. С. 69-71
|
||
28
|
Узагальнюючий
урок за розділом «Моя школа»
|
||
Я і навколишній світ
|
|||
Як я досліджую
навколишній світ
|
|||
29
|
Для чого проводити
спостереження. С. 72-74
|
||
30
|
Спостереження
за домашніми тваринами. Міні-проект «Домашній улюбленець». С. 73
|
||
31
|
Для
чого ми проводимо досліди. Досліди «Лимон,
що плаває». С. 75-76
|
||
32
|
Для
чого ми проводимо досліди. Досліди з
магнітами. С. 77-78
|
||
33
|
Досліджуємо:
чи буде паперова квітка плавати на воді. Виготовлення квітки «Латаття» з
паперу. С. 79
|
||
34
|
Для чого ми проводимо
вимірювання. Пристрої для вимірювання. С. 80-82
|
||
35
|
За допомогою чого ми
досліджуємо. С. 83-86
|
||
36
|
Досліджуємо властивості повітря. С. 87-90
|
||
37
|
Досліджуємо властивості повітря. Вітрячок з
паперу. С.91
|
||
38
|
Досліджуємо властивості води. С.92-93
|
||
39
|
Досліджуємо властивості
води. С.94-95
|
||
40
|
Досліджуємо властивості
ґрунту.
Значення ґрунту для живої
природи. С. 96-97
|
||
41
|
Досліджуємо властивості
ґрунту.
Значення ґрунту для живої
природи. С. 98-99
|
||
42
|
Узагальнюючий
урок за розділом «Як я досліджую світ»
|
||
Світ, який нас оточує
|
|||
43
|
Природа
навколо нас. Нежива і жива природа. С. 100-102
|
||
44
|
Взаємозв’язок
неживої і живої природи. С. 103-104
|
||
45
|
Сонце – джерело світла й тепла. С. 105-106
|
||
46
|
Аплікація «Сонце нашого класу»
|
||
47
|
Світ живої природи.
Що необхідно організмам для життя. С. 107-109
|
||
48
|
Узагальнення
знань учнів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар