неділя, 25 серпня 2019 р.

Календарне планування на І семестр у 1 класі НУШ. ЯДС


Я досліджую світ

3 години на тиждень

за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавської, О.Гнатюк, Н. Павич

№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітки

Я і моя школа



Я – школяр. Я - школярка


1
Я знайомлюся з однокласниками. С. 3-5



2
Ми – однокласники. С. 6-9



3
Чому потрібно дотримуватися
розпорядку дня. С. 10-12



4
Створення лепбука «Розпорядок дня». С. 12-13



5
Моя постава – моє здоров’я. С. 14-16



6
Охайність та особиста гігієна. С. 17-20




Я і мої можливості


7
Хто я? Який я? Яка я? С. 21-23



8
Як я росту. С. 24-25



9
Як я пізнаю навколишній світ. С. 26-28



10
Органи чуття – наші помічники. С. 29-30



11
Очі – орган зору. С. 31-34



12
Чи можна все бачити за допомогою очей. С. 35-38



13
Вуха – орган слуху. С. 39-41



14
Чи можна все чути за допомогою вух. С. 42-43



15
Шкіра – орган дотику. С. 44-48



16
Ніс – орган нюху. С. 49-50



17
Язик – орган смаку. С. 51



18
Закріплення знань про органи чуття. Міні-проект «Органи чуття». С. 52



19
Узагальнюючий урок за розділом «Я і мої можливості»




Моя школа


20
Безпечна дорога до школи. Частини  вулиці. Дорожні знаки. С. 53-55



21
Урок-екскурсія. Знайомство зі шкільними приміщеннями. С. 56-57



22
Урок-екскурсія. Прогулянка шкільним подвір’ям. С. 58-60



23
Наш клас. Правила поведінки в класі. С. 61-62



24
Виготовлення панно «Наш клас». С. 63-64



25
Кімнатні рослини. С. 65-66



26
Як доглядати за кімнатними рослинами. С. 67-68



27
Учимося взаємодіяти. С. 69-71



28
Узагальнюючий урок за розділом «Моя школа»




Я і навколишній світ



Як я досліджую навколишній світ


29
Для чого проводити спостереження. С. 72-74



30
Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проект «Домашній улюбленець». С. 73



31
Для чого ми проводимо  досліди. Досліди «Лимон, що плаває». С. 75-76



32
Для чого ми проводимо  досліди. Досліди з магнітами. С. 77-78



33
Досліджуємо: чи буде паперова квітка плавати на воді. Виготовлення квітки «Латаття» з паперу. С. 79



34
Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимірювання. С. 80-82



35
За допомогою чого ми досліджуємо. С. 83-86



36
Досліджуємо властивості повітря. С. 87-90



37
Досліджуємо властивості повітря. Вітрячок з паперу. С.91



38
Досліджуємо властивості води. С.92-93



39
Досліджуємо властивості води. С.94-95



40
Досліджуємо властивості ґрунту.
Значення ґрунту для живої природи. С. 96-97



41
Досліджуємо властивості ґрунту.
Значення ґрунту для живої природи. С. 98-99



42
Узагальнюючий урок за розділом «Як я досліджую світ»




Світ, який нас оточує


43
Природа навколо нас. Нежива і жива природа. С. 100-102



44
Взаємозв’язок неживої і живої природи. С. 103-104



45
Сонце – джерело світла й тепла. С. 105-106



46
Аплікація «Сонце нашого класу»



47
Світ живої природи.
Що необхідно організмам для життя. С. 107-109



48
Узагальнення знань учнів



 


Немає коментарів:

Дописати коментар