Українська мова
(3 год на тиждень )
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
41
|
Пори року. Зимонька-зима.
Д.з: с.67 - повт. вивчені слова, виконати письмову
вправу на с.67
|
10.01
|
|
42
|
Краса зимової природи.
Д.з: с.68 – виразно читати вірш, списати приказку на с.
69
|
12.01
|
|
43
|
Хто як зимує.
Д.з: с. 69-70 – підготуватися читати за ролями, списати вірш на с. 70
|
13.01
|
|
44
|
Зимові розваги.
Д.з: с.70 -
скласти усну розповідь за малюнком , списати речення на с. 71
|
17.01
|
|
45
|
Зимові свята. Святий Миколай.
Д.з: с.72 – виразно читати вірш
|
19.01
|
|
46
|
Свято новорічної ялинки.
Д.з: с. 73 - вивчити вірш
|
20.01
|
|
47
|
Різдво.
Д.з: с.74-75 – виразно читати вірш, списати колядку
|
24.01
|
|
48
|
Зима навчає доброти.
Д.з: с.76 - читати вірш на, виконати письмову вправу на
с. 77
|
26.01
|
|
49
|
Мова українська – мова солов’їна.
Д.з: с. 78 – читати оповідання, списати речення
|
27.01
|
|
50
|
Вірні друзі.
Д.з: с.79 – виразно читати вірш, повторити вивчені
слова
|
31.01
|
|
51
|
Правила товаришування.
Д.з: с. 80-81 – підготуватися до читання в особах,
списати прислів’я на с. 81
|
02.02
|
|
52
|
Як стати справжнім другом.
Д.з: с. 82 – читати та переказувати оповідання, списати
речення
|
03.02
|
|
53
|
Друзі наші менші.
Контрольна робота. Аудіювання.
Д.з: с.84 – читати текст та переказувати за планом, списати слова
|
07.02
|
|
54
|
Як бути здоровим.
Д.з: с.85-86 - виразно читати казку, списати прислів’я
|
09.02
|
|
55
|
Секрети Нехворійка.
Д.з: с.88 - виразно читати вірш, повторити правила
гігієни
|
10.02
|
|
56
|
Ми – сильні і спритні.
Д.з: с.89 – підготуватися до читання в особах
оповідання, списати слова
|
14.02
|
|
57
|
Знати і вміти – за плечима не носити.
Д.з: с.90 – читати оповідання, відповідати на запитання
|
16.02
|
|
58
|
Навчайся все робити сам.
Д.з: с.91 - вивчити лічилку, списати речення на с. 92
|
17.02
|
|
59
|
Зростаємо розумними.
Д.з: с.93 - виразно читати вірш, списати прислів’я
|
21.02
|
|
60
|
Цікаво про тварин.
Д.з: с. 94 – читати оповідання, відповідати на
запитання, списати вірш
|
23.02
|
|
61
|
Звірі теж уміють товаришувати.
Д.з: с.96 – виразно читати казку, записати і вивчити
скоромовку на с. 97
|
24.02
|
|
62
|
Учимося в природи.
Д.з: с.98 – виразно читати вірш, списати перші чотири
рядки
|
28.02
|
|
63
|
Бережи природу. Вони живуть поряд з нами.
Д.з: с.98 – читати та переказувати оповідання, списати
вірш
|
02.03
|
|
64
|
З повагою до природи. Усний переказ прочитаного твору
Д.з: с.103 – переказувати текст, записати і вивчити
вірш
|
03.03
|
|
65
|
Чесноти школяра.
Д.з: с.104 – виразно читати вірш
|
07.03
|
|
66
|
Добре – погане.
Д.з: с.105-106 – читати гумореску, списати прислів’я
|
09.03
|
|
67
|
Книжка – найдорожчий скарб. Д.з:
розповісти про улюблену книжку
|
10.03
|
|
68
|
Читати – багато знати.
Д.з: списати речення на с. 108
|
14.03
|
|
69
|
Майстер українського слова – Тарас Шевченко.
Д.з: с.110 - читати текст, записати два речення тексту
|
16.03
|
|
70
|
Весна іде.
Д.з: с.112 - виразно читати вірш, списати веснянку
|
17.03
|
|
71
|
Зустрічаємо птахів. Весна квітуча.
Д.з: с.113 – доповнити речення тексту, списати слова на
с. 114
|
21.03
|
|
72
|
Свято Великодня. Скринька цікавинок.
Д.з: с.116 – читати вірш, списати слова
|
23.03
|
|
73
|
Багато в світі є чудес.
Д.з: с.119-120 – читати та переказувати тексти, списати слова
|
24.03
|
|
74
|
Хліб – усьому голова.
Д.з: с. 121-122 – читати та переказувати казку,
записати вірш
|
04.04
|
|
75
|
Усі професії важливі.
Д.з: скласти усну розповідь про улюблену професію
|
06.04
|
|
76
|
Наші помічники. Контрольна
робота. Списування
Д.з: с.125-126 – читати оповідання, відповідати на запитання,
списати речення
|
07.04
|
|
77
|
Праця годує, а лінь марнує.
Д.з: с.126-127 – переказувати казку, повторити нові
слова
|
11.04
|
|
78
|
Дружимо з математикою.
Д.з: с.128-129 – підготуватися до читання в особах,
вивчити лічилку
|
13.04
|
|
79
|
Я серед інших. Правила шляхетної поведінки.
Д.з: с.130-131 – виразно читати вірш, продовжити і
записати речення
|
14.04
|
|
80
|
Моє. Твоє. Наше.
Д.з: с.132-133 – переказувати оповідання, списати
речення
|
18.04
|
|
81
|
Милосердя і доброта до інших.
Д.з: с.134 – виразно читати оповідання
|
20.04
|
|
82
|
Гарні й погані почуття.
Д.з: с.135-136 – підготува-тися до читання в особах,
списати прислів’я
|
21.04
|
|
83
|
Сміливість і страх.
Д.з: с.137 – скласти розповідь за малюнком
|
25.04
|
|
84
|
Наполегливість і впертість.
Д.з: с.137-138 - читати текст,
дібрати заголовок
|
27.04
|
|
85
|
Жадібний із дружбою не в злагоді.
Д.з: с.139-140 – читати та переказувати казку
|
28.04
|
|
86
|
Я для себе і для інших.
Д.з: с.141-142 – виразно читати оповідання, списати
прислів’я
|
04.05
|
|
87
|
Ідемо до музею.
Д.з: с.143-144 – читати текст, повторити нові слова
|
05.05
|
|
88
|
Мама може все.
Д.з: с.144 – виразно читати вірш, списати прислів’я
|
11.05
|
|
89
|
У кожного мама своя.
Д.з: с.145 - вивчити вірш
|
12.05
|
|
90
|
У гості до літа. Навичка читання вголос (усно)
Д.з: с.146-147 – читати текст, повторити ознаки літа
|
16.05
|
|
91
|
Літо-літечко.
Д.з: с.148 – переказувати оповідання, списати вірш
|
18.05
|
|
92
|
Літні канікули.
Д.з: с.150-151 – читати оповідання, відповідати на
запитання
|
19.05
|
|
93
|
Повторення вивченого. З любов’ю до природи.
Д.з: с.151-152 – переказувати текст
|
23.05
|
|
94
|
Повторення вивченого. Один у полі не воїн.
Д.з: с.153 – виразно читати казку
|
25.05
|
|
95
|
Повторення вивченого. У світі слів.
|
26.05
|
|
Російська мова
( 3 год на тиждень )
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
40
|
Поняття про абзац.
Д.з.: вправа на с.77 – написати листа другові про
Україну
|
11.01
|
|
41
|
Поділ тексту на абзаци.
Д.з.: вправа на с. 79 – письмово на питання тексту
вправи
|
12.01
|
|
42
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Складання письмових висловлювань на актуальні теми
|
16.01
|
|
43
|
Зв’язок
речень у тексті.
Д.з.: вправа на с. 83 – написати листа-подяку бабусі
|
18.01
|
|
44
|
Використання займенників, прислівників (без вживання термінів) у
реченнях. План.
Д.з.: вправа на с. 86 – скласти речення, пов’язані за змістом
|
19.01
|
|
45
|
Знаходження речень у тексті. Основні ознаки речень. Д.з.: вправа на с. 88 – написати батькам записку
|
23.01
|
|
46
|
Поділ тексту на речення. Зв’язок слів
у реченні.
Д.з.: вправа на с. 90 – відновити текст
|
25.01
|
|
47
|
Зміст та інтонація речення. Постановка питань до слів у реченні.
Д.з.: вправа на с. 91 – списати текст, вставити
пропущені букви
|
26.01
|
|
48
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Використання слів ввічливості.
|
30.01
|
|
49
|
Розповідні, питальні та спонукальні речення.
Д.з.: вправа на с. 98 – виписати речення з тексту
|
01.02
|
|
50
|
Розділові знаки у кінці речення.
Д.з.: вправа на с.100 – списати вірш, скласти речення з виділеними питальними
словами.
|
02.02
|
|
51
|
Речення із звертанням.
Д.з.: вправа на с. 102 – доповнити речення словами з
довідки
|
06.02
|
|
52
|
Прості та складні речення.
Д.з.: вправа на с. 104 – дібрати заголовок до тексту,
об’єднати прості речення у складні.
|
08.02
|
|
53
|
Складні речення. Кома перед словом а
у складному реченні.
Д.з.: вправа на с. 106 – скласти та записати 3-4
речення про свій улюблений вид спорту.
|
09.02
|
|
54
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Складання записок.
|
13.02
|
|
55
|
Перевірна робота. «Текст. Речення»
(тестування)
|
15.02
|
|
56
|
Слова, що називають предмети, ознаки та дії. Лесичне значення слова.
Д.з.: вправа на с.110 – придумати та записати речення
за поданими схемами.
|
16.02
|
|
57
|
Групи слів за значенням.
Д.з.: вправа на с. 113 – розподілити назви предметів за
темами
|
20.02
|
|
58
|
Слова, однакові за написанням.
Д.з.: вправа на с. 116 – списати речення, скласти
речення зі словами-близнятами
|
22.02
|
|
59
|
Слова, протилежні за значенням. Слова, близькі за значенням.
Д.з.: вправа на с. 119 – записати пари протилежних слів
|
23.02
|
|
60
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування
тексту.
|
27.02
|
|
61
|
Слова, що означають предмет та відповідають на питання хто? що?
(іменники).
Д.з.: вправа на с.122 – записати слова, поділивши їх на групи
|
01.03
|
|
62
|
Іменники – власні назви.
Д.з.: вправа на с.125 – списати вірш, визначити
орфограму
|
02.03
|
|
63
|
Назви міст, сіл, річок, озер.
Д.з.: вправа на с.127 – виписати з тексту власні назви.
|
06.03
|
|
64
|
Закріплення знань про вживання великої букви у власних назв.
Д.з.: вправа на с. 130 – записати речення, вставляючи
слова, які підходять за змістом
|
09.03
|
|
65
|
Один предмет – багато предметів.
Д.з.: вправа на с. 132 – дібрати до малюнків слова за
змістом
|
13.03
|
|
66
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення.
Відновлення деформованого тексту
|
15.03
|
|
67
|
Узагальнення знань про слова, що позначають предмет.
Д.з.: повторити вивчений матеріал про іменник
|
16.03
|
|
68
|
Перевірна робота. Диктант
|
20.03
|
|
69
|
Слова, що позначають ознаку предмета.
Д.з.: вправа на с. 132 – дібрати до малюнків слова за
змістом
|
22.03
|
|
70
|
Сполучення слів, які відповідають на питання хто? що? та
питання який? яка? яке? які?
Д.з.: вправа на с. 134 – записати слова за зразком
|
23.03
|
|
71
|
Змінювання слів, що відповідають на питання який? яка? яке? які? за числами.
Д.з.: вправа на с. 136 – записати декілька речень про
дерево, яке росте у твоєму дворі
|
03.04
|
|
72
|
Прикметники, близькі та протилежні за значенням. Д.з.: вправа на картках
|
05.04
|
|
73
|
Узагальнення знань про прикметник.
Д.з.: вправа на картках
|
06.04
|
|
74
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. «Сприймання мовлення»
|
10.04
|
|
75
|
Перевірна робота . Списування
|
12.04
|
|
76
|
Слова, що позначають дії предметів.
Д.з.: вправа на с. 139 – списати вірш, поставити
запитання до дієслів
|
13.04
|
|
77
|
Зв’язок
дієслів з іменниками.
Д.з.: вправа на с. 141 – списати речення, вставляючи
слова для довідок
|
19.04
|
|
78
|
Дієслова, близькі та протилежні за значенням.
Д.з.: вправа на с.
|
20.04
|
|
79
|
Прийменники.
Д.з.: вправа на с.144 – списати уривок, втавляючи
пропущені букви
|
24.04
|
|
80
|
Практичне ознайомлення зі
сполучниками, їх роллю у реченні.
Д.з.: вправа на с.146 -
скласти речення зі слів, записати текст
|
26.04
|
|
81
|
Узагальнення знань про слова, що позначають дії предметів.
Д.з.: вправа на с. 148 – списати вірш, позначити
орфограми
|
27.04
|
|
82
|
Перевірна робота з теми «Слово» (тестування)
|
03.05
|
|
83
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. «Весна настає»
|
04.05
|
|
84
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова.
Д.з.: вправа на с.152 – списати текст, вставляючи слова
|
08.05
|
|
85
|
Добір спільнокореневих слів.
Д.з.: вправа на с. 153 – визначити корінь у
спільнокореневих словах
|
10.05
|
|
86
|
Добір спільнокореневих слів. Д.з.: вправа на с. 155 – списати споріднені
слова групами, позначити в них корені
|
11.05
|
|
87
|
Порівняння речень зі спільнокореневими словами з метою осмислення
значення кореня. Слова з двома коренями.
Д.з.: вправа на с. 157 – списати речення, замінюючи
виділене слово словом з довідки
|
15.05
|
|
88
|
Корені, що однаково пишуться, але мають різне значення.
Д.з.: вправа на с.159 – додати до частин слова
пропущені корені
|
17.05
|
|
89
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Складання твору-розповіді про тварин.
|
18.05
|
|
90
|
Повторення вивченого про звуки, букви, алфавіт.
Д.з.: вправа на с.163 - списати текст, вставляючи
пропущені букви, записати перевірні слова
|
22.05
|
|
91
|
Повторення вивченого про текст та речення.
Д.з.: вправа на с.166 – виписати виділені слова,
пояснити орфограми
|
24.05
|
|
92
|
Повторення вивченого про частини мови.
|
25.05
|
|
Літературне читання
(3 год на тиждень)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
40
|
М.Носов «Латочка».
Д.з.: с. 87-88 – читати, відповідати на запитання
|
10.01
|
|
41
|
Є. Пермяк «Пичугін міст».
Д.з.: с.
89-91 – читати, скласти план
|
11.01
|
|
42
|
Л. Пателєєв «Дві жабки».
Д.з.: с.
92-94 – читати, переказувати
|
13.01
|
|
43
|
С.Михалков «Помилка».
Д.з.: с. 95-96 – підготуватися до читання за особами
|
17.01
|
|
44
|
Узагальнення за темою «Хочу. Можу. Треба».
Д.з.: с.
96 - відповідати на запитання
|
18.01
|
|
45
|
Позакласне читання «
Зимонька-зима»
|
20.01
|
|
46
|
В.Даль «Дівчинка Снігуронька».
Д.з.: с.
97-98 – виразно читати, відповідати на запитання
|
24.01
|
|
47
|
«Сестриця Оленка та братик Іванко»
(Російська народна казка)
Д.з.: с.99-100, знайти в бібліотеці повну версію казки
і прочитати
|
25.01
|
|
48
|
Узагальнення за темою
«Чарівні казки».
Д.з.:
скласти свою казку та розповісти її однокласникам
|
27.01
|
|
49
|
В.Сухомлинський «Мені
захотілося додому».
Д.з.: с.
102-103 – читати, знайти найважливіші слова в тексті
|
31.01
|
|
50
|
В.Орлов «Якби я грав на скрипці».
Д.з.: с. 104 – вивчити вірш
|
01.02
|
|
51
|
Позакласне читання « Моє
захоплення»
|
03.02
|
|
52
|
О.Вишня « У новому році – все
нове, хороше».
Д.з.: с. 105 – виразно читати, переказувати
|
07.02
|
|
53
|
О.Вишня « У новому році – все
нове, хороше» (продовження).
Д.з.: с. 106 – скласти план оповідання
|
08.02
|
|
54
|
Контрольна робота № 5. Аудіювання
|
10.02
|
|
55
|
Читаємо про традиції українського народу.
Д.з.: с. 108-110 – читати, розповісти про символи
українського народу
|
14.02
|
|
56
|
А.Ліндгрен «Малюк та Карлсон, що живе на даху». Д.з.: с. 111 – читати, знайти уривок, який підходить до ілюстрації
|
15.02
|
|
57
|
А.Ліндгрен «Малюк та Карлсон, що живе на даху». Д.з.: с. 112 – виразно читати, переказувати
|
17.02
|
|
58
|
В.Сухомлинський «Як хлопчаки поїли мед».
Д.з.: с. 113-114 – читати , відповідати на запитання
|
21.02
|
|
59
|
Узагальнюючий урок з теми «Хто найважливіший світі»
|
22.02
|
|
60
|
Позакласне читання « Про родину та повагу до старших»
|
24.02
|
|
61
|
А. Костецький «Батьківщина».
Д.з.: с. 115 – виразно читати вірш
|
28.02
|
|
62
|
А. Костецький « Казка про рідний край» (Калмицька народна казка).
Д.з.: с. 116-117 – виразно читати казку
|
01.03
|
|
63
|
В. Сосюра «Люби Україну».
Д.з.: с.119-120 – вивчити вірш
|
03.03
|
|
64
|
Контрольна робота № 6. Аудіювання
|
07.03
|
|
65
|
Читаємо про Київ.
Д.з.: с. 120-121, читати, скласти міні-розповідь про
Біловодськ
|
10.03
|
|
66
|
Г.Ладонщиков «Шпак на чужині». В. Орлов «Батьківщина».
Д.з.: с. 123 – виразно читати вірш
|
14.03
|
|
67
|
Узагальнення з теми «Краще немає рідного
краю»
|
15.03
|
|
68
|
Позакласне читання « Казко,
приходь!»
|
17.03
|
|
69
|
Дж. Родарі « Про дідуся, який не
вмів розповідати казки).
Д.з.: с. 125-126 – підготуватися до читання в особах
|
21.03
|
|
70
|
В. Драгунський «Рівно 25 кіло».
Д.з.: с. 127-130 – виразно читати уривок
|
22.03
|
|
71
|
В. Драгунський «Рівно 25 кіло».
Д.з.: с. 131-134 –читати та переказувати оповідання
|
24.03
|
|
72
|
М. Пляцковський «Деньки стоять
погожі».
Д.з.: с.137-138 – виразно читати вірші, відгадати
загадки
|
04.04
|
|
73
|
В. Берестов «Мати-й-мачуха».
Д.з.: с. 139 – читати, розповісти свою історію про
назву квітки
|
05.04
|
|
74
|
М. Сладков «На одному стовбурі».
Д.з.: с. 140-141 – читати, знайти уривок, який
підходить до ілюстрації
|
07.04
|
|
75
|
Позакласне читання « Весна-красна»
|
11.04
|
|
76
|
С.Єсенін «Черемха».
Д.з.: с. 141-142 – виразно читати вірші, від імені
квітки розповісти, як вона стрічає весну
|
12.04
|
|
77
|
В. Косовицький «Колір весни».
Д.з.: с.144 – виразно читати
|
14.04
|
|
78
|
Контрольна робота № 7. Робота з літературним
твором.
|
18.04
|
|
79
|
«Весняні флейти» (урок виразного читання)
|
19.04
|
|
80
|
В. Сухомлинський «Найпрекрасніше та найбридкіше».
Д.з.: с. 146 – читати, переказувати
|
21.04
|
|
81
|
Б. Житков «На крижині» .
Д.з.: с.147-148 – читати оповідання, розповісти про
свою майбутню професію
|
25.04
|
|
82
|
Позакласне читання «Довгождане літечко!»
|
26.04
|
|
83
|
«Комбайнер», «Пожежник», «Залізничний».
Д.з.: с. 149-150, виразно читати
|
28.04
|
|
84
|
Г. Скребицький «Лісовий голосок».
Д.з.: с.153-154, читати, переказувати оповідання
|
03.05
|
|
85
|
Л. Толстой «Яка буває роса на траві». Д.з.: с. 155 – читати вірш
|
05.05
|
|
86
|
І. Пивоварова «Про мою подружку й трохи про мене».
Д.з.: с. 156-158 – читати, розповісти, як ти мрієш
провести літо
|
10.05
|
|
87
|
«Сторінками улюблених книг».
Літературна вікторина.
|
12.05
|
|
88
|
Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос
|
16.05
|
|
89
|
Позакласне читання « Моя улюблена
книга»
|
17.05
|
|
90
|
В. Сухомлинський «Соромно перед
соловейком». Д.з.: с. 120 – читати,
переказувати оповідання
|
19.05
|
|
91
|
Ю. Яковлев «Умка».
Д.з.: с. 133-136, підготуватися до читання в особах
|
23.05
|
|
92
|
Капустяний листок. (Білоруська народна казка).
Д.з.: с. 143-144 – підготуватися до інсценізації казки
|
24.05
|
|
93
|
Лисичка та журавель. (Українська народна казка). Д.з.: с.160-161 – виразно читати казку
|
26.05
|
|
94
|
Узагальнюючий урок
|
|
|
Математика
( 4 год на тиждень )
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
54
|
Зв’язок дій множення і ділення.
Д.з.: № 474 – з прикладів на множення скласти приклади
на ділення, №475 – розв’язати задачу
|
10.01
|
|
55
|
Таблиця ділення на 2.
Д.з.: № 481 – виконати геометричне завдання, №482 –
обчислити вирази
|
11.01
|
|
56
|
Вправи та задачі на застосування таблиці ділення на 2.
Д.з.: №488 –
розв’язати задачу , №489 – обчислити вирази
|
12.01
|
|
57
|
Назви компонентів дії ділення.
Д.з.: № 497 - розв’язати задачу, № 498 – знайти
значення виразів
|
13.01
|
|
58
|
Завдання на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2.
Д.з.: № 507 – обчислити вирази, № 508 - розв’язати задачу
|
17.01
|
|
59
|
Таблиця множення числа 3.
Д.з.: № 522 – обчислити вирази, № 523 - розв’язати задачу
|
18.01
|
|
60
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3.
Д.з.: № 531 - розв’язати задачу , № 532 – виправити помилки у виразах
|
19.01
|
|
61
|
Круг і коло.
Д.з.: № 539 – обчислити вирази, № 540 - розв’язати задачу
|
20.01
|
|
62
|
Вирази з дужками, що містять дії різного ступеня. Д.з.: № 545 - розв’язати задачу, № 546 – знайти значення вразів
|
24.01
|
|
63
|
Складання виразів з дужками. взаємозв’язок дій множення і ділення.
Д.з.: № 554 - розв’язати задачу, № 555 – обчислити вирази
|
25.01
|
|
64
|
Вправи та задачі на застосування таблиці множення чисел 2 і 3 та ділення
на 2.
Д.з.: № 563 ,№
564 - розв’язати задачі
|
26.01
|
|
65
|
Таблиця множення числа 3.
Д.з.: № 570 – знайти значення виразів, № 571 - розв’язати задачу
|
27.01
|
|
66
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3.
Д.з.: № 576 – обчислити вирази, № 577 - розв’язати задачу
|
31.01
|
|
67
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Д.з.:
№ 583 - розв’язати задачу , № 584 – обчислити вирази
|
01.02
|
|
68
|
Вправи та задачі на застосування таблиць множення і ділення. Вирази з
буквеним компонентом.
Д.з.: № 591 - розв’язати задачу, № 592 – обчислити вирази
|
02.02
|
|
69
|
Повторення вивченого. Залежність між компонентами і результатом дій
першого ступеня. Д.з.: № 599 – знайти
значення виразів, № 600 - розв’язати задачу
|
03.02
|
|
70
|
Контрольна робота № 5
|
07.02
|
|
71
|
Таблиця множення числа 4.
Д.з.: № 608 – обчислити вирази, № 609 - розв’язати задачу
|
08.02
|
|
72
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.
Д.з.: № 614 – обчислити вирази, № 615 - розв’язати задачу
|
09.02
|
|
73
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.
Д.з.: № 620, № 621 - розв’язати задачі
|
10.02
|
|
74
|
Таблиця ділення на 4.
Д.з.: № 627 - розв’язати задачу , № 628 – дібрати
числа, щоб рівності були вірними
|
14.02
|
|
75
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Д.з.:
№ 635 - розв’язати задачу, № 636 – обчислити вирази
|
15.02
|
|
76
|
Поняття половина, третина, чверть.
Д.з.: № 645 - розв’язати задачу, № 646 – обчислити вирази
|
16.02
|
|
77
|
Таблиця множення числа 5.
Д.з.: № 656 –
знайти значення виразів з буквеними даними , № 657 - розв’язати задачу
|
17.02
|
|
78
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 5.
Д.з.: № 666 - розв’язати задачу,№ 667 – обчислити вирази
|
21.02
|
|
79
|
Збільшення та зменшення числа у декілька разів. Д.з.: № 672 - розв’язати задачу, № 673 – скласти вирази за даними таблиці
|
22.02
|
|
80
|
Таблиця ділення на 5.
Д.з.: № 682 - розв’язати задачу, № 683 – скласти та обчислити вирази
|
23.02
|
|
81
|
Завдання на засвоєння таблиці ділення на 5.
Д.з.: № 690 – порівняти вираз та число, № 691 - розв’язати задачу,
|
24.02
|
|
82
|
Порядок виконання дій у виразах одного ступеня і різних ступенів.
Д.з.: № 698 - розв’язати задачу, № 699 – знайти значення виразів
|
27.02
|
|
83
|
Взаємозв’язок дій віднімання і
додавання.
Д.з.: № 718 – обчислити кругові вирази, № 719 - розв’язати задачу,
|
28.02
|
|
84
|
Контрольна робота № 6
|
01.03
|
|
85
|
Таблиця множення числа 6.
Д.з.: № 727 – обчислити вирази, № 728 – скласти задачі
за малюнками
|
02.03
|
|
86
|
Доба, година, хвилина, секунда.
Д.з.: № 737 - розв’язати задачу, №
738 – знайти значення виразів
|
03.03
|
|
87
|
Визначення часу за годинником.
Д.з.: № 746, № 747
- розв’язати задачі
|
07.03
|
|
88
|
Запис і обчислення виразів на дії різного ступенів. Д.з.: №754 - розв’язати задачу, № 755 – виконати дії з іменованими
числами
|
09.03
|
|
89
|
Таблиця ділення на 6.
Д.з.: № 764 – обчислити вирази, № 763 - розв’язати задачу
|
10.03
|
|
90
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення числа 6 і ділення на 6.
Д.з.: № 772 – обчислити вирази, № 773 - розв’язати задачу
|
14.03
|
|
91
|
Кратне порівняння чисел.
Д.з.: № 779 – знайти значення виразу, № 780 - розв’язати задачу
|
15.03
|
|
92
|
Порівняння величин і чисел.
Д.з.: № 789 – записати вирази та обчислити їх значення, № 790 - розв’язати задачу
|
16.03
|
|
93
|
Таблиця множення числа 7.
Д.з.: № 806 - розв’язати задачу, № 807 – обчислити вирази
|
17.03
|
|
94
|
Засвоєння таблиці множення числа 7.
Д.з.: № 824 - розв’язати задачу,№ 825 – виконати геометричне завдання
|
21.03
|
|
95
|
Таблиця ділення на 7.
Д.з.: № 833 –
заповнити таблицю, № 834 - розв’язати задачу
|
22.03
|
|
96
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення числа 7.
Д.з.: № 841 - розв’язати задачу , № 842 – обчислити вирази
|
23.03
|
|
97
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7.
Д.з.: № 848 – знайти значення виразів, № 849 - розв’язати задачу
|
24.03
|
|
98
|
Контрольна робота № 7. Перевірка сформовано-сті навичок
усних обчислень
|
04.04
|
|
99
|
Таблиця множення числа 8. Задача
на три дії.
Д.з.: № 868, № 869 –обчислити вирази
|
05.04
|
|
100
|
Вправи та задачі на засвоєння числа 8.
Д.з.: № 873 – обчислити вирази, № 874 - розв’язати задачу за даними таблиці
|
06.04
|
|
101
|
Вправи та задачі на засвоєння числа 8.
Д.з.: № 880 - розв’язати задачу, № 881 – обчислити вирази
|
07.04
|
|
102
|
Повторення вивченого.
Д.з.: № 890 - розв’язати задачу, № 891 – знайти значення виразів
|
11.04
|
|
103
|
Таблиця ділення на 8. Складання та розв’язування задач за малюнками та
короткими записами.
Д.з.: № 899 – обчислити вирази, № 900 - розв’язати задачу
|
12.04
|
|
104
|
Взаємозв’язок дій множення і
ділення. Знаходження невідомого діленого і дільника.
Д.з.: № 907 – дібрати числа до нерівностей, № 908 - розв’язати задачу
|
13.04
|
|
104
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення числа 8 і ділення на 8.
Д.з.: № 915 - розв’язати задачу, № 916 – обчислити вирази
|
14.04
|
|
105
|
Повторення вивченого
|
18.04
|
|
106
|
Таблиця множення числа 9.
Д.з.: № 924 - розв’язати задачу, № 925 – заповнити таблицю
|
19.04
|
|
107
|
Таблиця ділення на 9.
Д.з.: № 933 - розв’язати задачу, № 934 – обчислити вирази
|
20.04
|
|
108
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення числа 9 і ділення на 9.
Д.з.: № 941 - розв’язати задачу, № 942 – обчислити вирази з буквеними
даними
|
21.04
|
|
109
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення числа 9 і ділення на 9.
Д.з.: № 949 – порівняти вираз та число, № 950 - розв’язати задачу
|
24.04
|
|
110
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення.
Д.з.: № 963 – обчислити вирази, № 964 - Вправи та задачі на засвоєння таблиць
множення і ділення
|
25.04
|
|
111
|
Переставний закон множення.
Д.з.: № 971, № 972 - розв’язати задачі
|
26.04
|
|
112
|
Особливі випадки множення. Множення числа на 1 і 0 та 1 і 0.
Д.з.: № 978 - розв’язати задачу, № 979 – обчислити вирази
|
27.04
|
|
113
|
Ділення числа на 1.
Д.з.: № 986 – обчислити вирази, № 987 - розв’язати задачу
|
28.04
|
|
114
|
Ділення нуля. Неможливість ділення на 0.
Д.з.: № 993, № 994 - розв’язати задачі
|
03.05
|
|
115
|
Множення десяти та ділення на 10.
Д.з.: № 1009 – знайти значення виразів, № 1010 - розв’язати задачу
|
04.05
|
|
116
|
Повторення вивченого. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення та
ділення.
Д.з.: повторити таблиці множення та ділення
|
05.05
|
|
117
|
Повторення вивченого. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення та
ділення.
Д.з.: на картках
|
10.05
|
|
118
|
Повторення вивченого. Множення і ділення на 10, таблиці множення ділення.
Д.з.: № 1017 - розв’язати задачу, № 1018 – порівняти вирази
|
11.05
|
|
119
|
Контрольна робота № 8
|
12.05
|
|
120
|
Повторення вивченого.
Д.з.: № 1024 – обчислити вирази, № 1025 - розв’язати задачу
|
16.05
|
|
121
|
Повторення вивченого.
Д.з.: № 1033 –
знайти значення виразів, № 1034 - розв’язати задачу
|
17.05
|
|
122
|
Повторення вивченого.
Д.з.: №1041 - розв’язати задачу, № 1042 –обчислити вирази
|
18.05
|
|
123
|
Повторення вивченого.
Д.з.: №1049 – вставити потрібні числа, № 1050 - розв’язати задачу
|
19.05
|
|
124
|
Повторення вивченого.
Д.з.: № 1056 – виписати вирази зі значенням більше 50,
№ 1057 - розв’язати задачу
|
23.05
|
|
125
|
Повторення вивченого.
Д.з.: № 1063 – обчислити вирази, № 1064 - розв’язати задачі
|
24.05
|
|
126
|
Повторення вивченого.
Д.з.: № 1072 – скласти та обчислити вирази, № 1073 - розв’язати задачу
|
25.05
|
|
127
|
Узагальнюючий урок -КВК
|
26.05
|
|
Природознавство
( 2 год
на тиждень )
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
28
|
Рослини взимку.
Д.з.: с. 80-81 – читати статті, виконати «Завдання
друга природи»
|
11.01
|
|
29
|
Тварини взимку.
Д.з.:с. 84-85– читати статтю, відповідати на запитання
|
16.01
|
|
30
|
Зимуючі та осілі птахи.
Д.з.: с. 82-83, розповісти про зимове життя
птахів
|
18.01
|
|
31
|
Турбота
людей про тварин взимку.
Д.з.:
с. 86-87, виконати
«Завдання друга природи»
|
23.01
|
|
32
|
Взаємозв’язки
у природі взимку.
Д.з.: с.90-91, виконати завдання «Перевір себе»
|
25.01
|
|
33
|
Праця
людей взимку.
Д.з.: с. 88-89, читати, дібрати народні зимові прикмети
|
30.01
|
|
34
|
Навчальний проект «Пташина їдальня»
|
01.02
|
|
35
|
Перевірна робота «Рослини та тварини взимку»
|
06.02
|
|
36
|
Весняні
явища у живій та неживій природі.
Д.з.: с. 96-97 – читати, відповідати на запитання
|
08.02
|
|
37
|
Відлига.
Льодохід. Повінь. Сокорух.
Д.з.: с.100-101, читати, виконати «Завдання друга природи»
|
13.02
|
|
38
|
Розвиток бруньок, цвітіння.
Д.з.: с.102-103 – читати, намалювати квітуче весняне
дерево
|
15.02
|
|
39
|
Ранньоквітучі
трав’янисті рослини. Практична робота«Розпізнавання
органів трав’янистих рослин»
Д.з.: с. 104-105 – вивчити визначення ранньоквітучих та
пізноквітучих трав’янистих рослин
|
20.02
|
|
40
|
Праця людей навесні.
Д.з.:
с. 106-107- читати статті, виконати «Завдання друга природи»
|
22.02
|
|
41
|
Тварини
навесні.
Д.з.: с. 108-109 – читати, скласти розповідь про першу
весняну комаху
|
27.02
|
|
42
|
Піклування
про потомство.
Д.з.: с.110-111 – читати статті, відповідати на
запитання
|
01.03
|
|
43
|
Повернення
перелітних птахів. Облаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят.
Д.з.:с. 112-113 – читати, розповісти про весняне життя
птахів
|
06.03
|
|
44
|
Взаємозв’язки
у природі навесні.
Д.з.: с. 114-115 – читати, виконати «Завдання друга природи»
|
13.03
|
|
45
|
Охорона
рослин і тварин.
Д.з.: с. 116-117 – читати, продумати правила поведінки
серед природи у весняну пору
|
15.03
|
|
46
|
Ознаки
літа.
Д.з.: 128-129 – читати статті, відповідати на запитання
|
20.03
|
|
47
|
Нежива
та жива природа влітку.
Д.з.:с.132-133 – читати статті, виконати «Завдання друга природи»
|
22.03
|
|
48
|
Рослини
лісу влітку.
Д.з.: с. 134-135 – читати , виконати «Завдання друга природи»
|
03.04
|
|
49
|
Рослини луків влітку.
Д.з.: с. 136 – читати статті, скласти список рослин,
які ростуть на луках
|
05.04
|
|
50
|
Рослини водойм влітку.
Д.з.: с. 137 - скласти список рослин, які ростуть біля
водойм
|
10.04
|
|
51
|
Лікарські
рослини.
Д.з. с. 138 – читати статтю, скласти розповідь про одну
з лікарських рослин
|
12.04
|
|
52
|
Отруйні
рослини. Практична робота «Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю
за ілюстраціями»
Д.з.: с.139 – читати статтю, запам’ятати отруйні рослини нашого краю
|
19.04
|
|
53
|
Тварини
лісу.
Д.з.: с. 140 – читати статтю, виконати «Завдання друга природи»
|
24.04
|
|
54
|
Тварини луків.
Д.з.: с.142 – читати, відповідати на запитання
|
26.04
|
|
55
|
Тварини водойм.
Д.з.: с. 143 – читати, скласти казку про жителів
підводного царства
|
03.05
|
|
56
|
Червона
книга України.
Д.з.: с.144-145, запам’ятати назви рідкісних рослини та тварин нашого
краю
|
08.05
|
|
57
|
Взаємозв’язки
у природі влітку
Д.з.: с. 150-151 – читати, виконати «Завдання друга природи»
|
|
|
58
|
Сонячний
годинник.
Д.з.:
с.148-149, перевірити рослинний сонячний годинник
|
10.05
|
|
59
|
Навчальний проект «Рослини та тварини –
символи України (калина, верба, соняшник, пшениця, лелека, ін.)»
|
15.05
|
|
60
|
Екскурсія у
природу «Здрастуй,
літечко!» (спостереження за ознаками літа, що наближається).
|
17.05
|
|
61
|
Перевірна робота «Природа навесні»
|
22.05
|
|
62
|
Повторення вивченого. Нежива природа та жива природа»
Д.з.: с.154-155, читати, відповідати на запитання
|
23.05
|
|
63
|
Повторення вивченого. Моя країна – Україна
|
24.05
|
|
Основи здоров'я
( 1 год на тиждень )
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
15
|
Безпечні і небезпечні ситуації. С. 70-73
|
|
|
16
|
Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті). С. 74-75
|
|
|
17
|
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях. Практична робота . «Розпізнавання невербальних знаків,
сигналів, жестів». С. 76
|
|
|
18
|
Безпечна поведінка вдома. Практична
робота «Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач,
користування комп'ютером і мобільним телефоном». С. 77-79
|
|
|
19
|
Можливі надзвичайні ситуації у школі. С. 84-87
|
|
|
20
|
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. С.
88-92. Практична робота. «Моделювання
ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті»
|
|
|
21
|
Перевірна робота з теми «Соціальна складова здоров’я»
|
|
|
22
|
Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги. С. 75
|
|
|
23
|
Безпека
поводження з дикими і бездомними
тваринами. С. 96-99
|
|
|
24
|
Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах,
укусах комах. С.100-103
|
|
|
25
|
Смаки і
захоплення людини, їх вплив на здоров’я. С. 110-113. Практична
робота . Презентація:
«Моє захоплення»
|
|
|
26
|
Вибір друзів. Друзі за інтересами. С. 114-117
|
|
|
27
|
Людяність, вдячність, співчуття.
|
|
|
28
|
Життєрадісність і здоров’я.
|
|
|
29
|
Прийняття рішень. Вплив реклами на рішення людини.
|
|
|
30
|
Перевірна
робота з теми « Психічна і духовна складові здоров’я»
|
|
|
31
|
Узагальнюючий урок
|
|
|
Образотворче мистецтво
( 1
год на тиждень )
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
14
|
Розширення
уявленнь про симетричну форму та роль осі симетрії в її зображенні. «Святкова скатертина»
|
10.01
|
|
15
|
Роль композиції (вибір формату, розміру зображення)
у створенні художнього твору. «Улюблений казковий
герой»
|
17.01
|
|
16
|
Елементарні поняття про будову фігури людини, її
складові частини.
«Лижник», «Хокеїсти».
|
24.01
|
|
17
|
Поняття врівноваженої та неврівноваженої
композиції. «Зимові розваги»
|
31.01
|
|
18
|
Поняття композиційного центру.
Виділення головного в композиції. «Смачні фрукти»
|
07.02
|
|
19
|
Статична та динамічна
композиції. «Хуртовина»
|
14.02
|
|
20
|
Симетрія як
найпростіший композиційний засіб
організації площини. «Святковий букет»
|
21.02
|
|
21
|
Використання
зображувальних можливостей кольору. «Танок метеликів»
|
28.01
|
|
22
|
Метод загороджування як
відтворення глибини простору. «Весна прийшла!»
|
07.03
|
|
23
|
Розширення понять про
будову тіла тварин, тіла людини. «У зоопарку»
|
14.03
|
|
24
|
Формування навичок
створення статичного
чи динамічного образу у
скульптурі. «Чарівний
птах»
|
21.03
|
|
25
|
Спрощення
форми в декоративній композиції. «Дивовижні коники і баранці»
|
04.04
|
|
26
|
Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. «Пташка серед квітів»
|
11.04
|
|
27
|
Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. «Великодні писанки»
|
11.04
|
|
28
|
Використання
спрощення та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. «Чудові
візерунки»
|
18.04
|
|
29
|
Вибір
формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної
композиції. «Весняний килимок»
|
25.04
|
|
30
|
Розширення уявлень про симетричну форму. «Чарівна ваза»
|
16.05
|
|
31
|
Узагальнюючий урок
|
23.05
|
|
Трудове
навчання
(
1 год на тиждень )
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
14
|
Орігамі. Створення за схемою фігури котика.
|
16.01
|
|
15
|
Орігамі. Створення за схемою фігури песика.
|
23.01
|
|
16
|
Орігамі. Створення
квітів у техніці орігамі.
|
30.01
|
|
17
|
Орігамі. Створення
квітів у техніці орігамі.
|
06.02
|
|
18
|
Робота з
пластиліном. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну .
|
13.02
|
|
19
|
Робота з
пластиліном. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну.
|
20.02
|
|
20
|
Робота з
пластиліном. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну.
|
27.02
|
|
21
|
Робота з пластиліном. Виготовлення
виробів об’ємної
форми з пластиліну .
|
06.03
|
|
22
|
Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну .
|
13.03
|
|
23
|
Самообслуговування.
Культура харчування. Правила поведінки за столом.
|
20.03
|
|
24
|
Самообслуговування.Сервірування
столу.
|
03.04
|
|
25
|
Самообслуговування.
Одяг і взуття. Правила догляду за одягом і взуттям.
|
10.04
|
|
26
|
Самообслуговування.
Пришивання ґудзиків з двома отворами.
|
18.04
|
|
27
|
Макетування.
Розмічання розгорток.
|
24.04
|
|
28
|
Макетування. Картон та пінопласт як штучний матеріал для
макетування. Виготовлення макету одноповерхового будинку.
|
08.05
|
|
29
|
Макетування. Виготовлення макету одноповерхового будинку.
|
15.05
|
|
30
|
Макетування.
Виготовлення іграшкових меблів, транспортних засобів тощо з штучних матеріалів
та картону.
|
17.05
|
|
31
|
Екскурсія
до шкільної майстерні.
|
22.05
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар